Saturday, March 7, 2009

My First DSLR Camera [SIMBA]


Hehehehehehehe...
terang lagi bersuluh ape yg tercatat dkt title di atas..
yes!!!
I've just got myself my very own DSLR camera this evening..
heee..sangat gumbira..
It's all happened soo fast..

papa actually had to keep his promise to buy me the DSLR camera if I got DEAN's LIST in my 1st semester..n now he has to fullfil it..yeay!!
tengah hari tadi, bersantai dgn family sambil tgk hindustan yg sangat tak best..
then dunno why, tibe2 rase sangat boring n ajak my luvely daddy bwk jalan2..
coz, bkn slalu balik shah alam..alang2 balik mesti nak enjoy jap.
then, mama suggest pergi ikea..kebetulan nak cari something kat sane..
so, semua bersiap-siap..
tak lame 2 semua dah dlm kereta..
then, papa tanye..
"Kite nak pergi mane ni? Tak nak pergi ikea la..tgh hari susah nak cari parking"

semua diam..takde idea nak ke mana..
pastu along suggest pergi cari my camera..
and later papa pun drive sampai ke PJ
papa took us to digital mall n I was like...
"Ooooooh...heaven!!!"
0___o
my head was suddenly full with everykind of gadgets...
uuuuuuuhhhhh~ sunggoh best!!

I even found the latest music player that I want from philips which have build-in wifi!!
n now I can shout out loud..!!
LIFE IS FULL OF FUN WHEN U HAVE GADGETS WITH WIFI IN JENGKA..!!!
poor me..I'm still aiming for that later on..
back with camera..
pusing punya pusing..usha punya usha..naik turun digital mall..
at last jumpe la dis one booth yg jual mcm2 jenis DSLR cam..
n boraklah ngan uncle 2..

n there it was...my lurvely Nikon D60...
I name it as [SIMBA] coz it suits well..
cute as me..ahahah!! [perasan jap]
awesome!!!
great..well, let's wait for my artwork..
now, I have to focus on my studies..final is just aroud d'corner!!
let's have a sneak peak on my new 'baby bushuk'!!






6 comments:

Anonymous said...

huda bape ribu bli...
kalo cam neyh kne simpan duet dri skng neyh...
ahaks...

Anonymous said...

ahak..huda..sukenyer..hehe t bole la amek gamba..hehe bertuah ko..dapat dean list..aku ni bile la pulak!

~*[huda]*~ said...

thanks laop n helena..
huhuhuhuhu...brape ribu?
aiya, xtaw brape ribu d'rahsiekan la..
tp it's a gift dr ayah ku terchenta..
hehehehe..
^___^

Anonymous said...

owh...yeke..
best2...
btw dean list tu ape..=_='
hee :D

~*[huda]*~ said...

urmmm..
dean list 2 anugerah dekan..
gpa 3.5 and above..

Anonymous said...

owh..
bru tau...
wah!!!
tahniah2...
hehe

Related Posts with Thumbnails